Monday 26 December 2011

1st time berblogger...

wat pertama X dlm idup aku mnjadi blogger...bkn pa..dh abis borink xtau nk watpa...asyk tgk owg berblog ja..tngin gak aku nk try....tp cam ssh plak nk wat ayat...ni gara2 makcik (bkn nm sebenar) aku r ni..trjebak kn aku dgn blog2 ni semua.. aaaiisshhh....

So stat arini aku nk tukau profesion jd blogger aka penulis aka penyair aka penyajak aka ahli komputer n aka cam2 lg....sebagai permulaan aku akan ctakn serba sdikit sjarah idup aku ( cam sejarah tokoh phlawan melayu dl2..haha)

Aku bkn nm sebenar dilahirkn d Sp Portugal...rumah aku tui2 dpn umh cristino ronaldo aka CR7...klu ampa nk tau aku dl men bola dgn CR ja..terer sm cuma dia lbh kacak ja.sbb tu nasib dia baek dr aku dpt men international...aku men wakil taman ja..huhu...yg plg sedih aku kn bersara awai...kaki injurd...hamstring sbb kn tekel dgn Puyol..truih aku xpat brsukan dh..sedih baq ang!!

huu....pnt tui aku nk taip...sjrh aku pnjg sgt...so aku tpksa stop dl.nt aku smbg len no..Sayonara!!!..

No comments:

Post a Comment